Ügyfélszolgálat, rendelés: +36 70 977 2438 |  INGYENES szállítás 16 500 Ft-tól előre utalás esetén vagy 60 000 Ft feletti rendelés esetén!

Ügyfélszolgálat, rendelés: +36 70 977 2438 |  INGYENES szállítás 16 500 Ft-tól előre utalás esetén vagy 60 000 Ft feletti rendelés esetén!

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz közvetlenül webáruházunkban, vagy telefonon vagy e-mail-en. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes e-mail címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban. 

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Hagyományos banki utalás:Fizetés menüben megadott Budapest Bankos bankszámlaszámra tud utalni. Kedvezményezettnek a Maszáj-Sprint Kft.-t nevezze meg!
Továbbá a Tárgy mezőben a következő adatokat tüntesse fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléshez.
- Utánvét: a futárnál készpénzzel vagy bakkártyával fizethet

Milyen a rendelés teljesítésének ideje?

Utánvétes fizetés esetén a rendelés teljesítésének ideje 1-2 munkanap

Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. Ebben az esetben 1-3 munkanap. 

Amennyiben rajtunk kívül álló okok miatt a teljesítési idő nem lehetséges, úgy a vevő által megadott elérhetőségek egyikén azt jelezzük.

A megrendelt termék kiszállítását a Csomagpont Logisztika Kft. által futárszolgálat végzi.

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítást a Csomagpont Logisztika Kft. által futárszolgálat végzi.
A szállítási költség utánvétes fizetés esetén 2500 Ft, előre utalás esetén: 2000 Ft
60.000 Forint feletti rendelés esetén a szállítási költség: Ingyenes
A megrendelt termék(ek)hez személyes átvétellel is hozzá lehet jutni. Ebben az esetben természetesen nincs szállítási költség. A megrendelés leadása előtt a Megjegyzés rovatban fel kell tüntetni, melyik szaküzletünkben kívánja átvenni a csomagot.

Tudok-e végrehajtani változtatásokat a leadott megrendelés részleteiben?

Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük mihamarabb egyeztess kollégánkkal telefonon (+36 70 977 2438) vagy e-mailen (lepespont03@gmail.com).

Lehetséges törölni a megrendelést?

Rendelésed törlését kérheted telefonon vagy e-mailben a rendelési azonosítód megadásával.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha meggondoltad magad és szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, azaz elállni a vásárlástól, akkor a Visszaküldés menüben található Elállási nyilatkozat kitöltésével megteheted azt. Ebben az esetben kérjük töltsd ki a nyilatkozatot, és küld vissza azt az e-mail címünkre.  

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Az elállási jog érvényesítése kapcsán érdemes tudni, hogy ebben az esetben a lábbelit kizárólag önköltségen tudja visszaküldeni hozzánk. (Bővebben a Hibás termék és Elállási jog menüben olvashat.)


Erre a címre:
Lépéspont Szaküzlet
8380 Hévíz, Széchenyi utca 14.

Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Milyen hosszú folyamat a vételár visszatérítése?

A termék vételárát az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül térítjük vissza. A termék visszaérkezéséig a vételár visszatartásának jogát fenntartjuk.

Mit tudok tenni, amennyiben meghibásodott a webáruházban vásárolt termékem?

A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül bármilyen hibát észlel, azt haladéktalanul jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a lepespont03@gmail.com e-mail címen, a termék hibájáról készült képek megküldésével. Ezután az ügyfélszolgálatunk által megadott módon biztosítania kell a kifogás elbírálásához szükséges információkat. A jótállás időtartama alatt az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem gyártási vagy anyaghiba következménye.
A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl a 2 éves időtartam végéig a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a kifogásolt probléma gyártási vagy anyaghiba következménye. 

Erről bővebben a Garancia menüben olvashat.